czwartek, 29 marca 2012

To już rok...

Dokładnie rok temu przełamałam się, by opublikować swoje opowiadanie, opowiadanie które miało być kontynuacją serialu Nowa. I nie żałuję. Nie liczyłam na taką popularność bloga i ilość odwiedzających, czytających i komentujących go. Każdy wasz komentarz motywował mnie do dalszego pisania. To świetne uczucie wiedzieć, że jest ktoś komu podoba się to co tutaj piszę. Wiem, że ostatnio notki pojawiają się w mniejszych ilościach, ale staram się by jeszcze się pojawiały. Chciałam napisać dla was dzisiaj jakąś część, ale to trudne. Próbuje skleić słowa w jakieś sensowne zdania, ale efekt jest taki, że powstaje coś, co już było. Nic nowego, przepraszam. Jeszcze raz dziękuję Wam za wytrawłość i że mimo wszystko czekacie jeszcze na kolejne notki. Jeżeli tylko się uda od razu coś dodam. Dziękuję ;***



5 komentarzy:

  1. Próbuj, próbuj, bo nie mogę się doczekać! Długo nie piszesz i już myślałam, że porzuciłaś bloga, ale skoro nie, to czekam na kolejną część z niecierpliwością. Weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, już go pokochałam i na pewno tu nie raz wrócę!
    http://najamajke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne.pisz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i zapraszam do mnie na swiat-aniolow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli jeszcze chcecie czytać to, co tworze to zapraszam na www.vaffanculo-daisy.blogspot.com oraz www.uzaleznionaodjegoslow.blogspot.com
    a co do tego bloga to mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tu wrócę :) Pozdrawiam Was wszystkich i dziękuję Wam za wszystko :****

    OdpowiedzUsuń